Všeobecné podmínky

 

Podmínky, za kterých Lubomír Hoška, CK HOŠKA-TOUR poskytuje svým klientům služby, jsou stanoveny podle příslušných ustanovení občanského zákoníku a zákona č. 159/1999 Sb.o podmínkách podnikání v oblasti cestovního ruchu. Smluvní strany: Lubomír Hoška, CK HOŠKA -TOUR, Zámecká 499, 507 81 Lázně Bělohrad (dále jen CK) a fyzické a právnické osoby (dále jen klient).

Předmět služeb

CK zajišťuje zájezdy, přičemž předmětem zajišťování jsou přepravní, průvodcovské, ubytovací a stravovací služby. Přesný rozsah služeb je uveden u konkrétního zájezdu. Bližší informace k jednotlivým zájezdům, tiskopisy přihlášek a poštovní poukázky lze obdržet osobně v kanceláři CK nebo o ně může klient telefonicky či písemně požádat.

Rezervace

Klient si může nezávazně rezervovat místo na zájezdu na předem dohodnutou dobu, zpravidla 5 - 7 dní.

Cestovní smlouva

Za řádnou cestovní smlouvu se považuje ta, která je vyplněna ve všech bodech, obsahuje podpis klienta, razítko a podpis zástupce CK. Podpisem cestovní smlouvy klient prohlašuje: Souhlasím, aby mé osobní údaje včetně rodného čísla uvedené na cestovní smlouvě zpracovávala CK v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. Poskytované údaje mohou být zpřístupněny pouze zaměstnancům CK a dále osobám, které jsou oprávněny služby poskytované CK nabízet a poskytovat. Dále prohlašuji, že jsem zmocněn a podpisem cestovní této smlouvy uděluji souhlas ve smyslu paragrafu 5 odst. 2 zák. č. 101/2000 Sb., rovněž jménem všech uvedených na cestovní smlouvě.
Jedno vyhotovení smlouvy předá CK klientovi při osobním podání ihned, poštou do 5 dní od přijetí. Přílohou je doklad o pojištění proti úpadku CK.
ZASEDACÍ POŘÁDEK JE SESTAVOVÁN PODLE POŘADÍ VYŘÍZENÍ CESTOVNÍCH SMLUV S PŘIHLÉDNUTÍM NA VČASNOST PLATBY ZÁLOHY.

Platební podmínky

Klient je povinen do 15 dnů od podání přihlášky uhradit zálohu ve výši alespoň 50% z celkové ceny. Po 1. dubnu se tento termín zkracuje na 7 dnů. Klientovi, který nedodrží termín splatnosti, bude zaslána upomínka. Pokud nebude na upomínku reagovat do 5 pracovních dnů, bude cestovní smlouva považována za neplatnou. Klient, který není schopen uhradit zálohu ve stanovené výši a termínu, může písemně požádat o výjimku a zálohu uhradit podle dohody. Doplatek je nutno uhradit nejpozději 15 dní před nástupem na zájezd. K doplatku bude připočten poplatek za pojištění pro hrazení léčebných nákladů v zahraničí, pokud o ně projeví klient zájem, případně další poplatky.
Na požádání bude všem klientům vystaven doklad o uhrazení zájezdu pro odborové organizace, kde lze žádat o finanční příspěvek. V případě potřeby bude vystavena faktura - daňový doklad. V tomto případě prosíme objednávku zaměstnavatele.
Platbu lze uhradit převodním příkazem (např. ze sporožira, běžného účtu) nebo poštovní poukázkou typu A - V na účet Lubomír Hoška, cestovní kancelář HOŠKA-TOUR, Česká spořitelna, a.s., Nová Paka, číslo účtu 1162062399/0800, variabilní symbol - číslo zájezdu. Číslo zájezdu do kolonky variabilního symbolu je nutné uvádět i na poštovní poukázky, které obdržíte od CK. V případě, že za Vás úhradu provádí zaměstnavatel převodním příkazem, platbu avizujte. Poplatek v hotovosti lze také složit v kanceláři CK.
Doklad o uhrazení platby předkládejte na požádání průvodci při nástupu na zájezd.

Zrušení smlouvy klientem a stornopoplatky

CK stanovuje tato pravidla pro rušení cestovních smluv, vracení zaplacených finančních částek a účtování stornovacích poplatků:
- při zrušení smlouvy více než 70 dnů před odjezdem odečítá CK pouze manipulační poplatek ve výši 250,- Kč
- při zrušení smlouvy více než 50 dnů před odjezdem účtuje CK 10% z ceny zájezdu
- při zrušení smlouvy více než 25 dnů před odjezdem účtuje CK 25% z ceny zájezdu
- při zrušení smlouvy více než 8 dnů před odjezdem účtuje CK 50% z ceny zájezdu
- při zrušení smlouvy méně než 7 dnů před odjezdem účtuje CK 75% z ceny zájezdu
- při zrušení smlouvy méně než 72 hodin před odjezdem a při nedostavení se k odjezdu účtuje CK 100% z ceny zájezdu
Klient může s vědomím CK za sebe vyslat náhradníka. V tomto případě CK od stornovacího poplatku odstoupí a neúčtuje žádný poplatek.
Stornovací poplatek se může zvýšit až na hodnotu nákladů již přímo na účastníka vynaložených (ubytování, trajekty, letenky), pokud tyto převýší stanovené sazby. Rušení smlouvy je vždy nutné provádět písemně. Stornovací poplatky lze chápat jako smluvní pokuty.

Zrušení smlouvy ze strany CK

CK si vyhrazuje právo zrušit zájezd pro malý zájem zákazníků nebo při mimořádných okolnostech. V tomto případě bude zákazníkovi bez zbytečného odkladu vrácena celá zaplacená částka. CK je povinna oznámit zákazníkovi zrušení zájezdu ihned po tomto rozhodnutí, nejpozději však 21 dní před konáním zájezdu.

Odjezd

Klienti obdrží nejpozději 20 dní před nástupem na zájezd delší než 8 dní a 15 dní před konáním kratšího zájezdu upřesňující pokyny s výzvou k uhrazení doplatku, pokud jej již neuhradili dříve. V těchto pokynech budou uvedena i místa a čas odjezdů z jednotlivých nástupních míst. Nástup je na požádání možný prakticky kdekoliv na trase zájezdového autobusu. U zájezdů, kde je v programu přesun trajektem (příp. letecká přeprava), může se termín posunout až o 24 hodin. Tato změna není důvodem k odhlášení ze zájezdu.

Zvýšení ceny zájezdu

CK si vyhrazuje právo na zvýšení ceny zájezdu v případě, že kurs české koruny se zvýší o více než 10%. Rovněž tak v případě vyšších nákladů spojených s dopravou. CK má právo zvýšit cenu zájezdu z výše uvedených skutečností nejpozději do 21. dne před zahájením zájezdu. Navýšení ceny do 10% není důvod k odhlášení ze zájezdu.

Pojištění

V ceně turistických zájezdů je zahrnuto pojištění nákladů souvisejících se zrušením zájezdu a pojištění zavazadel podle smluvních podmínek Hasičské vzájemné pojišťovny a.s.
POJIŠTĚNÍ NÁKLADŮ SOUVISEJÍCÍCH SE ZRUŠENÍM ZÁJEZDU
Pokud dojde k pojistné události, uhradí pojišťovna CK vyúčtované stornopoplatky. Tato částka se sníží o spoluúčast ve výši 20% minimálně 1000,- Kč. Horní hranice plnění je 12 000,- Kč. Důvodem pojistné události (neúčasti pojištěného na zájezdu) je onemocnění, úraz nebo smrt pojištěné osoby (přihlášeného zákazníka) příp. rodinného příslušníka. Pojistnou událost je nutné doložit nejpozději do pěti dnů lékařskou zprávou.
POJIŠTĚNÍ ZAVAZADEL
Sjednává se pro případ ztráty, poškození nebo zničení. Plnění jedné pojistné události je do výše 10 000,- Kč. Podrobné informace u vedoucího zájezdu.
POJIŠTĚNÍ PRO PŘÍPAD ÚRAZU
Nejedná se o pojištění pro případ hrazení léčebných výloh.
POJIŠTĚNÍ PRO PŘÍPAD ÚPADKU CK
Všichni klienti jsou ze zákona pojištěni pro případ úpadku CK u pojišťovny Generali a.s.. Toto pojištění se nevztahuje na jednodenní zájezdy a individuálně zajišťované ubytování.
POJIŠTĚNÍ ODPOVĚDNOSTI Z ČINNOSTI CK
POJIŠTĚNÍ PRO HRAZENÍ LÉKAŘSKÝCH VÝLOH V ZAHRANIČÍ
Našim klientům doporučujeme uzavřít pojištění pro hrazení léčebných výloh v zahraničí, a to i pro země EU, především pro vysokou spoluúčast při lékařském ošetření. Naším prostřednictvím můžete uzavřít tuto smlouvu u Všeobecné zdravotní pojišťovny. Stačí, když v přihlášce uvedete, že o tuto službu máte zájem. Poplatky jsou stejné jako u přepážky VZP. Nutno v přihlášce vyplnit příslušnou kolonku. Doklad (potvrzení pojištěnce) obdržíte při nástupu do autobusu. Toto pojištění se nevztahuje pro absolvování túr na tzv. "železných cestách", kdy je nutno zažádat o pojištění vztahující se na tyto aktivity.

Stravování

Podrobnosti ohledně stravování jsou uvedeny u jednotlivých zájezdů.

Přeprava

Klienti našich turistických zájezdů budou přepravováni pohodlnými zájezdovými autobusy.

Zavazadla

Klient si může vzít s sebou na zájezd přiměřené množství zavazadel, které potřebuje během cesty. S ohledem na ostatní zákazníky není vhodné brát s sebou stolečky, kanystry s pitnou vodou a další věci, bez kterých se může klient obejít. Na některých zájezdech je možné limitovat množství zavazadel. Sledujte upřesňující pokyny.

Ubytování

Veškeré ubytování je zajišťováno na standardní úrovni. U některých zájezdů lze za příplatek zajistit vyšší standard (jednolůžkové a dvoulůžkové pokoje včetně soc. vybavení).

Program

Splnění programu je pro CK závazné. Splnění programu však CK nemůže zaručit, pokud nastanou mimořádné okolnosti. Tím se rozumí např. špatné počasí, uzavřené silnice, živelné pohromy ap. V tomto případě CK zajistí náhradní program. CK pořádá zájezdy poznávací (prohlídky pamětihodností), pěší turistiky (pěší vycházky a túry), vysokohorské turistiky a dále zájezdy pobytové s poznávací činností nebo pěšími vycházkami. CK nepořádá zájezdy extrémní vysokohorské turistiky. Jednotlivé složky se velmi často prolínají. Sledujte bedlivě programy jednotlivých zájezdů.

Další informace

Při turistickém zájezdu má průvodce právo zákazníkovi túru zakázat, pokud jeho výstroj a výzbroj neodpovídá náročnosti trasy. Nejpozději během nástupu bude zákazníkům sděleno číslo mobilního telefonu na zájezdový autobus pro případ řešení nenadálých událostí. Zpravidla se však účastník toto číslo dozví již z upřesněných informací, které obdrží nejpozději 20 dní před zájezdem. Pokud není uvedeno jinak, nejsou do ceny zájezdu zahrnuty ceny lanovek a vstupy do přírodních, historických a kulturních zajímavostí. Podmínky jsou závazné pro obě smluvní strany. Podpisem přihlášky účastník potvrzuje, že je přijímá v plném rozsahu.

Reklamace

Jestliže zájezd neprobíhá podle smluvních podmínek, je klient oprávněn nekvalitní služby reklamovat vedoucímu zájezdu, případně písemně do 3 měsíců po návratu ze zájezdu.

 

https://www.hoska-tour.cz/